.

how do you walk with your head held high?

Publicerad 2009-11-18 16:29:20 i Allmänt,

can you even look me in the eye
and tell me why?

usch, är helt skakis. sitter här och lyssnar på bästaste pink medans jag borde fortsätta städa. hehe. har hunnit med ganska mycket idag ändå, bra att stiga upp tidigt så hinner man med mycket. imorgon ska jag äta middag hos min pappa, han skulle laga min favoritmat.. hehee. finafirren alltså. ikväll tror jag ska umågås med flisan, eller fara till pub bastun med min systeryster. sen borde jag försöka hinna skriva en bokrecension till också tills på fredag. menmen får se hur det blir.

imorse när jag vaknade hände något helt sjukt btw, okej kanske inte sjukt för andra men för mig. jag var hungrig! har inte hänt mig på länge, eller iallfall inte på morgonen. min syster fick också en chock när jag sa det. haha. joåå, men det är väl bra det med. tror jag tänker fråga pappa om jag får fara och shoppa snart, är så jävla shoppingsugen! måste ju ha nya klänningar till julafton och nyår. hihi.

nu ska jag gå äta tacopaj, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela