.

goodbye

Publicerad 2009-11-12 22:40:40 i Allmänt,

alltså nu blir jag arg, den röda jackan jag har planerat att köpa från stadium har typ alla köpt nu. eller kanske inte just den, men en röd liknande iallafall. då kan ju inte jag köpa den, eller jo jag kan väl men hur kul är det att ha en likadan jacka som alla andra? fine om alla har en svart jacka, då märks det ju inte lika mycket att dom ser likadana ut. med röd liksom lyser upp mera så det skulle ju märkas mera då. ååh, nu får jag planera ut något annat. hm. mina h&m paket har förresten kommit nu, men mamma betalar bara det ena :( och jag vill inte betala det för min månadspeng heller. ehehe. idag har jag förresten städat mitt rum, trodde att det skulle ta typ tre timmar för det såg så stökigt ut men det tog typ tjugo minuter! coolt. imorgon är det fredag, finfiiint. fast min kropp känns inte riktigt helt på topp just nu men det kirrar sig. imorgon skulle mamma laga en sallad så då kan jag ju äta iallafall, då kanske jag mår lite bättre. hehe. (nej jag är inte anorektiker som skriver sånthär, jag har bara blivit jävligt kräsen på sista tiden och kan inte äta sånt som är äckligt) ska nog gå sova snart, för imorgon ska jag först och handla med mamma och sen till stan kankse. ska köpa hårfärg och slinga håret för jag har en sån jävla utväxt :) menmen, först film. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela