.

för din och för min men inte för kärleks skull

Publicerad 2009-11-19 18:32:20 i Allmänt,

kom och värm oss inatt

tjuhu, har just målat naglarna ljusrosa, brukar bara ha dom röda annars. i julklapp önskar jag mig ett svart och ett silver glittrigt bara så ni vet! skulle iof kunna lag mig ner till stan och köpa själv, menmen får se om jag hinner imorgon kanske. idag har jag varit hos pappa och ätit middag, det var trevligt värre att umgås med honom! hittade mina jeanstights (dom enda som jag har typ som passar nu förtiden!), min randiga tröja och minafavorit trosor där. det var bra. imorgon är det fredag, är duktigt peepp! ska va med felicia och kanske karin tror jag. vi börjar nog här antagligen och sen vidare någonstans! helst skulle jag vilja ha en ny klänning. har tröttnat på dom jag har redan, fast jag kanske bara har använt dom nån gång. imorgon vid elva ska jag till min faster och plugga också. måste stiga upp tiiidigt så jag hinner gå ut och gå med winnie också. för mamma är i sverige imorgon. yepyep! sen får jag se om jag kanske går till stan en sväng efter det och kollar om jag hittar något litet nytt att ha på mig, eller måste ändå köpa nya strumpbyxor och så vill jag ha nå nya örhängen också. jao, men nu ska jag fortsätta med det jag påbörjade igår och sen gå ut och gå! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela