.

:)

Publicerad 2009-11-05 23:09:25 i Allmänt,

Hej hallåå, idag vaknade jag vid tolv åt frukost (stolt nu mamma?) fixade mig lite och gick till min faster, dom höll på byggde om gården där så jag trodde typ jag skulle få en grävskopa i huvet eller något, så jag måste gå nån omväg i lera och grejer så mina fina mockastövlar nästan blev förstörda :( sen skjutsade hon hem mig någon gång, så kom felicia till mig. sen for hon hem, så skulle jag gå möta henne så släcktes alla lampor i skogen och jag blev skiträdd. haha, ringde felicia direkt och hon var lika rädd hon. jag menar, stod mitt i skogen och såg absolut ingentig. hittade iallafall ut efter ett tag, efter några gånger i diket.. hehe. sen kom macke efter oss så for vi och åkte lite bil, sen körde vi hem felicia så for macke och jag och gled lite mer bil och hade trevligt. kom väl hem vid elva något. Imorgon har zacke sin 18 års fest, ska bli nicenice! far väl och är med macke först en stund och sen efter linn, isa och lisa och så till hammarbo. är sjukt pepp alltså, haha. inte ofta det händer något på den här holmen. hehe. nu ska jag gå röka och sen kolla på tv. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela