.

all i ever wanted

Publicerad 2009-11-17 16:21:03 i Allmänt,

hejhallå, idag har jag sovit äckligt länge. fattar inte hur jag lyckades.. hehe. skulle det finnas VM i att sova på dagarna skulle jag nog vinna guld. yepyep, men sen vaknade jag, hoppade i duschen och gick ut och gick med winnie vilket var ett stoooort misstag. visste inte att det hade blivit mörkt än så jag gick i skogen utan att tänka. sen så hade det ju söregnat så det var helt dyblött där. såå, där går jag utan att se något, har ingen aning om vart hunden har sprungit och stiger i varenda jävla vattenpöl som finns. great. hittade iallafall hem tillslut. nu ska jag gå äta wok och sen vet jag inte :) hehe, puss

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2009-11-17 18:47:00

imorgon kommer jag och tar dig!!!!!! OOOOHHHHHHHH !!!!

eller väcker dig. om jag är hemma. PÖSS. jag är nog din mest hängivna läsare. åtminstone kommentator:D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-17 18:54:42

fina firren hördu! jamen hördu, det är bra att nån är det iallafall!:) pöss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela