.

you make me wanna dance

Publicerad 2009-05-18 18:28:33 i Allmänt,

johejo bloggis, har just slingat håret blont med felicia, sitter och väntar tills jag får skölja ur det. lääskiigt, vi gjorde det inte så seriöst och rätt slarvigt så får väl se vad det blir. blir väl helblond eller nåt, haha! i really don't hope that. på tal om läääsk(igt) så drack felicia och jag massa cola igår, jag menar FÖR mycket cola. sen kändes mina tänder så äckliga efter det så jag måsta bortsta dom jättenoga två gånger efter varandra. imorgon ska jag skriva om matteprovet.. hoppas verkligen på godkänt den här gången.. yepyep. om fem minuter får jag skölja ur färgen. på tal om annat så är jag jätteyr dag igen (var det igår också) klurigt.. men joooo, vad mer kan jag berätta? i lördags hade jag rätt kul och i fredags också om jag nte redan skrivit om det. hehe. ikväll tror jag felicia och jag ska träffa ett par polare, annars vet jag inte. trött är jag fast jag har  druckit en red devil (nån energidricka som pappa köpte till mig??) och två koppar kaffe efter varandra, hoppas jag blir pigg snart! tycker verkligen inte om att vara trött. jaja, hejdåå
 
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela