.

no broken hearted girl

Publicerad 2009-05-27 11:18:26 i Allmänt,

blev ingen fika med jennie idag, hon hade två prov efter skolan och jag gick hem redan elva. pallade bara inte vara där idag.. menmen, nu sitter jag och ska kika one tree hill när det har laddats ner klart (som vanligt) men det har typ stannat så jag gissar att det kommer ta några hundra timmar, hehe.

på tal om annat så drömde jag en konstig dröm här om dagen:
jag stod i köket och drack vatten och så helt plötsligt kommer otto och en av hans förra KILLkompisar elli in och så håller dom handen och helt plötsligt pussar otto han. jag står och stirrar helt galet och fattar ingenting, så säger otto: men hanna visste du inte att jag var bög?? jag är homosexuell!  har du något emot det eller? sen vaknade jag typ. så kunde jag inte sluta tänka på det så jag måsta bara ringa och höra om det stämde. det gjorde det inte.
hehe, joni. nu ska jag sova en stund tror jag. puss

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela