.

i want to lay like this forever

Publicerad 2009-05-14 22:25:48 i Allmänt,

dom senaste dagarna har jag bara varit helt otroligt sprudlande glad och bara typ känt att jag har kunnat springa runt hela åland för jag har haft så jävla mycket energi! i förrgår tex, jag var ute och gick rätt långt, var ute och busade med felicia och sånt, igår jag sprang som en galning på gymnastiken och idag var jag ocg brudarna ut och gick till järsö och stannade vid espholm och simmade och fotade en massa innan vi gick en annan väg tillbaka och trots jag gjort allt det här (rört på mig mycketmycket mer än jag brukar) så har jag fortfarande haft så himla mycket energi, ända tills för nån minut sen.. det bara kändes som om luften gick ur mig och jag känner mig helt tom, inte trött bara jävligt utmattad. nu är jag inte alls lika glad längre och jag har ingen aning om varför. det var ju så helt perfekt dom här dagarna, jag tyckte nog jag kunde få ha det så ett tag till. hoppas på att det blir så igen bara jag får sova, om jag ens kan sova. hm.. imorgon har jag svenska prov och för första gången på jättelänge så känns det som att jag verkligen kan det! hur lätt som helst känns det, får hoppas på att det går bra sen också, annars blir jag bara besviken somvanligt haha. imorgon kväll är det brudarna som gäller igen, så jävla skönt att vara med dom! behöver ingen annan, ehehehe. eller kanske, på helgerna då ;) nej nu skojar jag igen, att jag aldrig kan vara helt seriös här i bloggen, men vad gör det egentligen. tror knappast det är någon som läser, haha! förutom typ.. felicia och elin! nej nån till är det säkert men, whatevaaaahh.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela