.

hot summer, hot hot summer!

Publicerad 2009-05-31 21:18:12 i Allmänt,

jag är trött, helt jävla slut alltså.
igår började med att min syster tog studenten så var hos mamma hela dagen och hjälpte till att servera lite och sånt. annars chillade jag och felicia där och umgicks med fint folk. sen for vi hem till mig och började ta lite, så kom jon och hans polare och några till hit också. var en himla trevlig kväll iaf! somnade väl runt fem tiden, felicia och jag. sen vaknade vi klockan elva och gick ut och solade, så kom jon ut och sen kom beje och macke så blev det lite vattenkrig här, haha! typ vid två tiden kom väl farmor, farfar och vivve hit på kaffe (jag, felicia och jon åt pizza) hehe.var väl trevligt, försökte lära farfar att kolla i kors, men det lyckades inte riktigt.. tre tiden nångång for vi till lilla holmen och stekte, simmade och spelade volleyboll (jag var bäst, dom andra sög.. not) sen hem till oss och chillade, fick massaage av bejje. ffan vad najjsdeet var. sen till alis och åt KEBAAAAB. puss hej

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela