.

du ville visa att du fanns och att du levde

Publicerad 2009-05-14 23:54:38 i Allmänt,

och att inte allt var lika dött som dom
du ville bara göra gott och ändå fick du namnet fröken svår

woho, typ tredje inlägget på två minuter. eller någon timme egentligen då. jag har tråkigt, endast därför. jag skulle se på one tree hill, men jag är så jävla dum och laddar ner avsnitt av säsong tre som jag redan har sett istället för avsnitt av säsong fyra, så måste jag vänta ännu längre. jag är liksom inte så trött heller.. så sova kan jag inte göra, det känns värdelöst. på lördag blev jag förresten bjuden på 20 års kalas, så ska väl dit och kika en stund. det är syrrans pojkvän som fyller år, så lär bli helt schysst. annars dåå.. imorgon blir det middag hemma hos någon med jennie och felicia, hur mysigt som helst. som sagt, jag skulle nog klara mig med bara dom två jag, även om dom går mig på nerverna lite nu och då. haha. på tal om annat så är jag sådär rastlös nu igen och har en massa energi, skulle fara ut och springa om det inte var så att klockan är tio i ett på en vardag. hehe. på lördag tror jag också det blir att slinga håret och sola lite solarium så man är lite brun och fin till avslutningen om några veckor. + att det är bra med lite solljus på min torra hy, haha. men att jooooo, vad mer ska jag skriva? idag hittade jag en energidricka på minimarket som bara kostade 95 cent, stor var den också, och smakade nästan bättre än battery (jag sa nästan!) den ska jag börja köpa oftare, haha. nu får det vara, knappast att ni som läser orkar läsa så här mycket. sen när jennie skickar bilder från spanien och från igår så kan ni ju få se lite bilder också, hehee. puss och godnatt eller något liknande.


hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela