.

du är kvar med samma folk, kvar med samma man

Publicerad 2009-05-28 22:55:29 i Allmänt,

lever kvar i samma damm, och du går i samma kläder
blir glad av samma rus, som en lögn i vackert väder i ett övergivet hus


sitter här och funderar på om jag ska äta en macka eller något, känner mig lite hungrig. men jag tror inte det, börjar bara må illa om jag äter, fattar inte vad det är för fel på mig. förut åt jag regelbundet och ordentligt, nu är jag nästan aldrig hungrig och dom gångerna jag är hungrig och äter så mår jag bara illa efteråt. sen när jag äter och inte är hungrig så är allt bara jävligt äckligt, borde kolla upp det här.. haha. var just och åkte med macke i hans nya crx, rätt nice! fast den låter lite som den inte borde, haha. nästa vecka ska jag nog slagga hos syrran och hennes kille. pappa ska till finland och vill inte lämna mig ensam här när våran cpgranne är hemma, haha. imorgon efter skolan ska jag på kaffe till min faster och sen till stan och försöka klura ut vad jag ska köpa till min syster som tar studenten på lördag. på tal om min syster så drömde jag att hon var gravid inatt, du är väl inte det elin?? lite konstigt det här att jag drömmer om mina syskon hela tiden, inatt kommer jag väl drömma om jon eller nåt. nsk. nsk=nesk=nej jag skoja, hehe bara så ni vet. nu ska jag kanske sova, puss

hanna

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-29 15:56:17

du e vel gravid

Postat av: hanna

Publicerad 2009-05-29 17:22:42

haha, om jag är gravid?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela