.

but we both know that i'm not that strong

Publicerad 2009-05-25 19:06:24 i Allmänt,

and i miss the lips that made me fly

sitter hemma och är trött som fan och har tråkigt, beställde just hem lite grejer från h&m. pappa blir nog inte så glad då, men jag gjorde det ändå. det blev typ ett par gladiatorsandaler, ett par rosa ballerina, ett par vita/ljusbeiga högklackade, två eller tre linnen, en klänning, två par solbrillor och lite undies. behövs verkligen idag, lite nya skor iallafall. finns det nåt bättre än att shoppa/beställa kläder när man är lite nere? höhö. sen blir det  väl grönan den 6;e så då ska jag nog shoppa lite också. nån till hoodie i någon annan färg, för jag gillar verkligen min korallfärgade. sen nåt par skor, nån bikini, nya party brills ;), shorts och nån sommarklänning får det bli då skulle jag tro. dom här två veckorna som är kvar i skolan känns helt värdelösa, vi gör absolut ingenting. eller okej, kollar på film lite nu och då och sånt där. skulle hellre ligga ute i solen hela dagarna.. men jaja, varför klaga när det är så lite kvar. hehe, ikväll ska jag kanske fika med elin. före det borde jag duscha.. och dricka kaffe så jag lever lite igen. imorgon ska jag gå fixa något med att söka lägenhet tills i höst och så, sen får jag se lite. hehe, puss

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela