.

you should have made it right

Publicerad 2009-03-19 16:10:07 i Allmänt,

so you wouldn't have to fight
to put a smile back on your face

skola idag då, var väl okej hände ingenting speciellt typ. haha, jag har ingen aning om vad jag ska skriva.. satt och tänkte massa jag skulle skriva på bloggen men nu har jag glömt bort det. ikväll vill jag hitta på nånting kul, men alla är så tråkiga och bara är hemma eller typ kollar film eller nånting, haha. imorn har vi nån grej på bibloteket så vi missar skolan, fett nice alltså. efter det ska jag fika med aida, ska bli skönt att prata med henne för det var så längesen. nu ska jag gå ut och röka, skriver sen när jag har något vettigare att skriva, höhö.

puss, hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela