.

my only weakness is you

Publicerad 2009-03-08 23:31:47 i Allmänt,

Johejo, ingen kommer antagligen att läsa det här eftersom jag inte har skrivit blogg på tre månader så alla tror väl att jag har slutat. men det är helt okej det med, hehe

Igår fyllde feliciababy år så vi firade henne med pizza, vin och bubbelpool, kul att bara vara tjejerna förengångskull. Typ vid tio kom elin och skjutsade oss till martin, sen for vi vidare till konza där det badades bastu och grejer. Lyckad kväll var det iallafall, hela helgen har varit lyckad så det är ju bra iaf. Nu en vecka skola till och sen helg igen, längtar redan, fast jag är lite duktigt sliten från igår så det är nog bra med en veckas paus. hehe. nu ska jag väl försöka sova eller någonting om jag ska orka med skola imorn.

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela