.

lördag

Publicerad 2009-03-15 16:42:15 i Allmänt,

igår var en jävligt nice kväll, började med middag på adlon med bästa brudarna och sen kom jan och hämta oss så for vi och körde lite och hämtade tommy, som hade bränt handen på bastuspisen, från sjukhuset och sen vidare till stefan. vi stannade väl hos stefan ett tag och sen for vi vidare till tommy i kalmarnäs där var det jävligt kul alltså, sen skulle alla till arken så jag och lite folk drog vidare till åsa där det var kul först, sen mindre kul. sen skulle jag ha farit till stan och träffat fjäder men jag slocknade hos jan vid sex tiden, sen imorse slirade det ganska jävla rejält. nu är jennie här och jag har ingen aning om vad vi ska göra, ska väl börja packa lite och sen fara till mamma. ikväll blir det kanske film hos jan, men får se lite. är inte så himla pepp på film, vill göra nåt kul. men men nu ska jag hitta på nånting här.

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela