.

johejo

Publicerad 2009-03-14 00:56:38 i Allmänt,

vad jag bryr mig om nu
är att få ut dig ur skallen
är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till kyss
Vad jag bryr mig om nu
är att aldrig ge hjärtat rakt ut

vad jag bryr mig om nu
i dina armar om mig
även om jag vet att jag måste glömma dig


ikväll började så jävla bra, träffade misha och folk som jag inte träffat på länge. misha är nog bra han, som min extra storebror! haha. sen ut på lide äventyr och grejor och sen tillbaka till fjäder. nice alltså, sen efter ett tag kunde allt bara ta sig. men ja, som man säger vissa vänner stannar för alltid, andra inte. haha, vad töntig jag är. men ändå. just nu ligger jag i min säng och har lite tråkigt, väntar på att folk (utom småpojkar) ska ringa och säga var efterfesten är och sen drar jag väl dit skulle jag tro. ska väl försöka få med jennie då också men hon sover som en stock. jaaoo, nu vet jag inte vad jag ska skriva mera.. haha, så puss godnatt (eller något)

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela