.

i'd pull a sunshine story in a pouring rain

Publicerad 2009-03-22 16:03:57 i Allmänt,

helgen har varit okej, tänkte ju bara ta det lungt igår men med tanke på hur jag mår idag så blev det nog allt annat än lungt. började här med aida och jennie, delade på en flaska vin och lagade mat. sen vid tio tiden stack vi till linus där det var trevligt folk och helt okej. efter ett tag tog vi taxi till jakob, haha skrattade gjorde jag iaf. konstig kombination på människor var det , men kul för det! sen vid halv tre tiden for jag till simon i lemland, satt och chillade och somnade kanske vid halv fem tiden. ikväll vet jag inte, ska väl fara till jakob efter min väska och så.. sen typ duscha och bara ta det lungt.

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela