.

crush the best one, of the best ones

Publicerad 2009-03-25 13:43:05 i Allmänt,

clear liquor and cloudy eyed, too early to say goodnight.

andra dagen på hotell och returang idag då, var nog roligare igår men ja, helt okej ändå då. hjälpte till och göra sallad och sånt, fanns inte så mycket att göra med jao. rätt skönt gäng den där klassen, hehe. fick sluta halv två idag igen så pappa kom efter mig och om några timmar ska jag väl fara och äta pizza med honom. igår efter maten somnade jag och sov ända till imorse, måste varit lite jävla trött om jag kunde sova 14 timmar så där bara. hehe, skulle egentligen kunna gå sova nu också för jag är lite jävla trött men vill nog göra något ikväll så ifall jag inte vaknar sen så är det nog inte så smart, haha.

på tal om ingenting så tycker jag att den här förbannade snön kan ta och smälta! jag menar, det är slutet av mars nu, det ska vara vår, palla gå med vinterjacka och stövlar.

ge mig sommar och bara ben!

ge mig sommar och bara ben nu tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela