.

schteeek

Publicerad 2009-06-07 15:25:53 i Allmänt,

ja, ursäkta för mitt förra inlägg. nu känns det som att jag lever iallafall. jag orkar inte berätta så nogrannt om igår, men först var jag och felicia hundvakt, sen var vi i en husvagn sen tappade jag bort felicia, sen åkte jag moppebil till finström (!!) vet inte riktigt vad jag gjorde där. eller jo, jag gick genom vass, vatten och över berg iallafall. det var inte så kul. eller lite kanske. sen for karin och jag till lemland och det var väl rätt kul jo, somnade runt sju i morse, vaknade elva. sen har jag legat ute och solaaat! så jävla skönt.. nu ska jag ringa felicia och berätta att jon kommer till åland på onsdag (ja, IGEN, snart blir jag nog trött på honom. nej skoja) = parteeeeeey hela veckan. yesyesyes, på tal om annat är jag hungrig och röksugen. men jag orkar inte riktigt fixa det. pappa, laga en sallad till mig? (a) hehehe, hejdå

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela