.

midsommar

Publicerad 2009-06-20 01:25:12 i Allmänt,

idag har felicia och jag varit på min stuga med min släkt, har simmat och badat bastu och ätit alldeles för mycket, haha. sen åkte vi till stan med mormor och morfar, har kikat film och ätit chips. sen cyklade vi till stan och köpte battery så kom peiman och skjutsade hem oss. snart kommer han efter oss igen, pallar verkligen inte vara ensam här. är livrädd, åh att en person kan förstöra och bryta ner en så, har aldrig varit så här svag i hela mitt liv. ska väl höra med said om han kan sova här med oss sen. eller så får vi åka bil hela natten, haha! midsommar alltså, hade planerat att det skulle vara så jävla kul men nej, en av dom värsta dagarna på länge. mjo, men nu ska jag göra något. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela