.

jag tror jag är kär..

Publicerad 2009-06-18 23:11:52 i Allmänt,

i mina nya skor, hehe!

tänkte liksom visa dom för er men jag hittade ingen bild och har ingen fungerande kamera atm. sen köpte jag en klänning också, tänkte ha den imorgon, midsommar you know. det stod mellan den och en svart tunika, det avgörande var killen i butikens kommentar. han hade inte sagt ett ord till mig utom "hej" så kommer det helt plötligt "men den där var ju JÄTTESÖT". höhö. skorna däremot tror jag inte jag ska ha imorgon eftersom jag och felicia åker ut till stugan och det är mest berg, skog och vatten där. ska bli så jävla skönt att komma bort en stund bara efter alla rykten, som mest är sanna, men ändå. jag klarar inte riktigt av dom än.

idag har jag träffat camilla, varit i stan, fikat, ätit middag hos felicia (första gången jag åt något annat än chips och dipp på tre dagar(Y) ), busat med fanny, legat hemma med felicia och kollat på göta kanal och ätit chips och dipp och druckit cola, roadtrippat i stan med elin och benny. om ni ville veta alltså. nu är jag dödligt trött, men jag vill inte sova, kan inte sova. fast jag borde nog det eftersom vi far redan tolv i morgonbitti. först ska jag nog ringa said och fråga om han kommer och tar en cigg med mig.

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela