.

it's hard to say i miss you

Publicerad 2009-06-03 23:01:24 i Allmänt,

vårbal idag då, var så jävla roligt! haha, jag och sam dansade som galningar, brydde mig inte ett piss om hur det såg ut när jag dansade, hade bara kul. shakade, buggade, dansade vals och allt fan. sen kom felicia och några efter mig och så for jag hem. nu sitter jag här och är duktigt trött, men vågar inte sova ensam. så konstigt att man aldrig annars tänker på alla småljud som finns, haha. inatt drömde jag värsta mardrömmen också, jag som aldrig drömmer mardrömmar. det ända jag kommer ihåg var att det var en skorpion som jagade mig och försökte bita mig, och när jag äntligen kommit bort från den så ser jag en orm, en liten tjock orm som bara låg där men jag blev livrädd som vanligt när jag ser en orm och till på det var skorpionen tillbaka precis då också. mer minns jag inte, bara att jag vaknade av att jag satte mig upp och skrek "MARBARA!!" liksom, marbara? har tänkt på det hela dagen, vad fan är det för ord, namn? googlade det och det ända som kom upp var att det var någonstans i kentucky. jaja, men därför vågar jag inte sova nu. och inte kommer det något bra på tv heller.. frågade om bejje skulle komma och kika film med mig så ja inte behövde vara ensam men han jobbade. gaaahh jobbigt. pappa kom hem nu, snälla?? yes, nu kommer satc. pusss


hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela