.

it's cool we can still be friends

Publicerad 2009-06-09 00:41:57 i Allmänt,

idag har jag cyklat! jävlar vad kul det var, roligaste på länge alltså. cyklade näästan hela vägen från felicia till mig. okej, vi stannade vid bp och köpte lite färdkost (premier lemon lime) och sen cyklade hon en liten bit. sen har jag skrattat åt said och peiman medans dom jobbade på vår gård och jag och felicia chillade i solen, sen lagat pastasallad med felicia (igen) och sen kubb. sen hem till bejje och kolla på mumin, haha! imornimornimorn, vad händer då? jag hade nå planer men kommer inte på va det var. jo en sak vet jag men det är ju först senare på kvällen. ja, nån lär väl påminna mig om det. nu röka, sen kika på "i taket lyser stjärnorna" om den har laddat klart och sen tutttaaa.


hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela