.

i don't wanna miss a thing

Publicerad 2009-06-04 19:18:08 i Allmänt,

jo, idag var jag inte i skolan, skulle fan velat vara där när det var sista dagen innan avsluitningen! men hade sån jävla mensvärk att jag inte ens kunde stå upp.bööh, sen kom felicia hit och tog hand om mig (värktabletter is the shit) så blidde det bättre så for vi till stan och käkade och hjälpte otto att välja kläder till avslutningen. nu har jag duschat och fixat, ska snart fara till mamma, ska tutta där inatt så. annars då..? mjo, är allmänt depp idag. coolt att jag går ut skolan imorgon, kommer sakna klassen dock. menmen, har inge att skriva. puss

Kommentarer

Postat av: peter nielsen

Publicerad 2009-06-06 18:29:41

hej bruden tack för adressen hur har du de i london

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-07 15:29:11

ursäkta men london? alltså va?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela