.

hot summer

Publicerad 2009-06-21 16:42:44 i Allmänt,

inatt sov jag hos elin och benjamin, på en två centimeterstjock madrass = jag sov inte alls. hehe.. vid tio tiden gick jag och sov i deras säng istället (dom hade stigit upp då redan) och sov till halv två, så skjutsade benny hem mig och otto så låg jag och stekte lite tills mamma hämtade mig så for jag till stan med felicia. nu sitter jag här och dricker cola och har just ätit, hehe. kollar på sista minuten resor, blir antagligen till grekland eller cypern. tror vi far runt 20 juli för då är elin ledig och då har jag slutat att jobba. åh vad jag längtar, ska bli så skönt att komma bort! steka, simma, chilla, träffa nya människor och massa  partyparty. nu ska jag gå ut och röka, sen försöka få upp lite hyllor i mitt rum till mina skor. puss

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela