.

hej hallå

Publicerad 2009-06-02 23:05:35 i Allmänt,

sitter hemma och har tråkigt, pappa är ju i finland så det är lite ensamt. kom och håll mig sällskap någon? nääh, men skulle velat göra något ikväll eftersom jag börjar först ett imorgon.. menmen. idag var jag i skolan någon timme, vi gick på stadsvandring och städade ut skåpen. vid tolv hämtade bejje mig så hjälpte jag han fixa och trixa i lägenheten (eller ja, han fixade och trixade och jag kollade på) och for och köpte massa grejer, hit och dit och dit for vi hela dagen, haha. men rätt trevligt ändå. sen tog jag bussen och mötte felicia och sedan hem till  mig och lagade mat (potatiscroketter) sen kom malin och isa hit på kaffe och sen chillade flishan och jag med varsinn cider. hehe! nu ska jag kika på sex and the city eftersom alla är så jävla tråkiga ikväll, haha. puss

hanna

Kommentarer

Postat av: Isa

Publicerad 2009-06-03 00:08:53

preics innan jag läste det där tänkte jag "nu ska jag chilla lite med sex and the city" FAN VAD COOLT!

Postat av: hanna

Publicerad 2009-06-03 22:12:29

haha gryymt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela