.

don't you want me baby? (;

Publicerad 2009-06-10 13:11:23 i Allmänt,

nå igår kväll somnade jag typ vid halv två, vaknade av att en kompis ringde så for jag dit och sov iställeet. hehe. sen typ tolv var jag till bup, hon där tanten verkar inte fatta att jag mår fint? haha. sen kom pappa efter mig så for jag hem, nu sitter jag här och kollar på tv. jag tycker det kan vara sol så jag får steka lite, hehe. all min färg börjar fara bort. sen är jag helt jätte förkyld också, men det blir nog bättre. imorgon kommer jon till åland tror jag, det ska bli nice.. sen kanske jag far till kökar i helgen med nice peeps, om ni ville veta alltså. hehe. åh vad tråkigt jag har, ska se på dude where's my care nu tror jag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela