.

alkohol

Publicerad 2009-06-13 03:25:16 i Allmänt,

hej på er, haft en duktigt trevlig kväll. var hos syster min och drack, jennie skjutsade just hem mig på sin coola moppe, kände mig som femton igen. det var iof bara ett år sen men ändå, haha. hon var lite onykter (oohh noooo!!) men det gick fint, jag erbjöd mig dock att köra, men det visade sig att jag hade druckit för många groggar. nu sitter jag ensam här  med min öl och klockan är snart halv fem, har lust att fara någonstans (ehehe) för jag är inte alls trött, men nu är det så här att min käre bror är på väg hem så jag får inte fara någonstans, han är ju värre än pappa ju! tur att han inte bor här hela tiden, då skulle det ju finnas regler ;s haha, näää men får väl försöka sova snart, imorn blire grilla med peeps! puss

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela