.

what if i'm falling for a heartbreaker?

Publicerad 2009-12-07 23:51:02 i Allmänt,

joni, idag har jag köpt nya trosor. tre par. om ni ville veta, det behövdes för winnie har tuggat sönder alla mina fina. börjar verkligen undra om mamma ger henne tillräckligt med mat när hon måste äta på mina trosor? och varför kan hon inte bara äta på dom fula om hon nu ska göra det? nänä, alla mina finaste. hm. jag känner för att äta något men vet inte riktigt om jag borde för jag har redan ätit massa chips ikväll :s jopp, imorgon natt sover gulle hemma så då far jag nog dit, fytusans tusan vad man kan sakna en människa egentligen, sjukt. ja, vad mer har jag gjort idag då..? målat naglarna, städat lite i mitt rum, druckit latte på indigo med elin, umgåtts lite med mamma osv.. har massa överskotts energi så vettefan vad jag ska göra, hoho. ähmen det här var tråkigt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela