.

you can talk all you want

Publicerad 2009-08-25 14:22:02 i Allmänt,

igår var jag bara hemma först, sen ringde john så for jag och kollade film med han, simon och peter. sen kom elin dit också. vi såg på final destination 3, wallander och wrestler eller vad den hette, dom var väl helt ook. idag skulle jag borda fara till pappa och börja packa ordentligt eftersom vi flyttar på fredag. men hostar fortfarande som en jude så jag får väl se lite, hehe.. sen skulle jag behöva kläder också, har typ inga vettiga här hos mamma, när jag var ute och gick med winnie måste jag ta på mig ett par illgröna shorts och min lillebrors dinos tröja. såg typ ut som jag bara hade trosor på mig för dom var så jävla korta.. hehe, tur att ingen såg mig. jaja, nu ska jag ringa efter ett paket cigaretter, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela