.

tjuhu

Publicerad 2009-08-18 22:58:07 i Allmänt,

idag vaknade jag fem i åtta av att min hund kom och anföll mig och tyckte det skulle vara skoj att testa pierca min läpp med tänderna, not good ska jag säga. sen somnade jag om och vaknade typ tre, fixade mig lite och sen hjälpte jag mamma laga lite mat och sen packade jag ihop mina shoes, duschade och så for mamma och jag och hämtade felicia och sen till pappa. vi tänkte förbruka lite alkohol men var alldeles för lata för det så vi har bara suttit i min säng och lanat och chillat lite och så.. i morgon ska vi och kika på lägenheten sen vet jag inte mera. ehehe, nu tror jag vi ska ladda ner nån film och sen tutta. jåjå, skriver kanske mer om jag har nåt att skriva. tjauu


jag är kär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela