.

skor

Publicerad 2009-08-13 19:13:57 i Allmänt,

igår fick jag ett par skor i mitt h&m paket, skiitsnygga!
men. grejen är att nu så lovade jag pappa att inte beställa mer skor på ett tag, men jag menar jag har ju bara köpt två par "höstskor" hittills? fan. men får min lön om nån vecka, då ska jag till stockholm och shoppa fan för mina egna pengar! (förutom i morgon när jag tänker vara jättesnäll mot min mam så vi kan köpa nån ny topp bara) snart ska jag nog gå igenom alla mina skor och se vilka som jag inte vill ha längre och vilka som måste lagas, blir nog bäst så nu när vi ska flytta. nu ska jag gå se på en film och vänta på att mamma kommer hem med godis åt mig. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela