.

not that you are the one

Publicerad 2009-08-18 00:59:43 i Allmänt,

not to say i'm right
and not to say a thing tonight


jag satt och kollade igenom mina gamla inlägg just, jag skrev mycket mer och mycket roligare då ju. ska nog börja med det tror jag.. hehe, ikväll var jag och felicia till stan en sväng först sen kom john efter oss så cruisa vi lite och sen for vi hem till honom. helt okej kväll ändå. var helt jätteglad och kär hela dagen först, min mamma frågade om jag var full.. heheeee. nu är jag inte lika glad längre, jobbigt läge. imorgon ska jag vara full hela dagen, jepp! nu måste jag sova för jag sov inte alls inatt, somnade halv åtta vaknade elva eller något sånt, så godnatt!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela