.

my happiness depends on you

Publicerad 2009-08-20 00:19:57 i Allmänt,

har typ lyssnat på dolly parton - jolene hela kvällen. skit bra ju! typ.. jag kom just på att jag inte har druckit te på hela sommaren, förutom en kväll när jag var sten hemma hos nea, så jag tror jag ska gå laga det nu om vi har något hemma! och sen kanske sova litegraann, inte ännu kanske men snart. imorgon ska jag och fika med felicia när hon har slutat skolan, alltså måste jag vakna vid elva något om jag ska hinna duscha och sånt före, bra det så jag vänder tillbaka dygnet. nu te, film och sen sova! puss

btw så skickade nea en sääxig bild på mig och felicia hahaha, ( det är en locktång jag håller i handen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela