.

mera kär i kärleken

Publicerad 2009-08-11 13:59:52 i Allmänt,

än i dig.

jani, idag vaknade jag tidigt först, men sen somnade jag om.  men ja, idag så vet jag inte vad jag ska hitta på, ska iallfall till mamma och gå ut och gå med winnie en sväng. sen tror jag det var idag john kom hem? ja, alltså han jobbar ju på båt. och han har lovat mig att vi ska kalasa :) hihi. igår gjorde jag absolut ingenting, skulle kunna farit till stan en sväng men inte en chans att jag vågar det. knappt så jag pallar gå där på dagen. får väl hoppas på att det blir bättre nångång.. hm jo att, imorgon klockan ett ska jag träffa camilla, ska bli så jävla skönt att prata med henne igen! + att mamma blir väl glad, om jag pratar med någon alltså. jaajaa, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela