.

i know you want to hear me catch my breath

Publicerad 2009-08-21 00:16:23 i Allmänt,

idag var verkligen ingen höjdare, har nog aldrig haft så ont i hela mitt liv, jag trodde på riktigt att jag skulle dö eller något. så fort jag steg upp pjuka jag eller höll på svimma för att det gjorde så förbannat ont, men efter fyra verktabletter och två sömntabletter gick det över, så sorry alla om jag inte varit så kontaktbar idag! är det så imorgon igen vet jag faktist inte vad jag tar mig till, funderade ett tag på att ta livet av mig för att smärtan skulle försvinna, haha! yeye, har jag inte så ont i morgon så far jag till stan med felicia när hon har slutat, måste fara till bup 11 också, vill inteeeeeee. kuksugarställe är nog vad det är, men blir man tvingad så blir man. nu ska jag gå kolla på tv eller något, puss

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela