.

dom kommer kliva på dig igen

Publicerad 2009-08-19 19:25:36 i Allmänt,

idag har jag och felicia mest chillat tills pappa kom och hämtade oss vid fyra, då for vi och kollade på lägenheten, fyfan vad nice den var! sen körde vi hem felicia så for pappa och jag hem och käkade, vid typ sextiden kom malin hit så har vi bara suttit ute och snackat! fyfaan vad skönt det  var, alltid like nice när man är med henne. hon skulle komma med mig och träna på måndag, men då måste jag upp tiiidigt, skulle träffas vid nio, puh. menmen, blir väl bra så så att jag vänder tillbaka dygnet helt och kommer igång med träningen ordentligt. ikväll tror jag nog jag bara ska ta det lungt och packa lite till. har redan gått igenom mina skor och rensat bort sånna som är sönder och sånna jag aldrig använder.. fy vad sorgligt, det är ju mina älsklingar! :( men bra på ett sätt för då kan jag handla nya när jag får min lön utan att mamma säger att jag har för mycket skor! hihi. nu ska jag fortsätta lyssna på håkan hellström och kanske ladda ner en film. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela