.

ååååh

Publicerad 2009-08-12 02:52:34 i Allmänt,

jag har ont i magen, jag är trött, jag har ångest, jag har jätteömma axlar, jag tvingas sitta uppe vid den här jävla datorn för jag vill så gärna komma upp i level tolv på farmville! jag menar, alla andra är ju redan där :( fast det kommer nog inte gå inatt.. men ja ni, jag borde sova för jag ska träffa camilla imorgon klockan ett och före det ska jag vara lite hundvakt åt winnie. idag var jag till knorring och käkade med pappa också om jag inte sagt det redan förstås, det var okej. och sen for jag hit till mam och gick ut och gick med winnie, tänkte gå till lotsgatan men winnie ville inte så jag gick efter felicia istället. så kollade vi på film tills mamma kom med chips, dipp och coola! fan vad fint det var. heh..imorgon tänker jag be pappa jäääättesnällt ifall han kan hämta ut mitt h&m paket, kommer dock inte ihåg vad jag har beställt men ändå. iallfall en rosa mjukisdräkt så jag har en hos mamma och en hos pappa. sen är det väl en jävla massa onödigt skräp som är kul att ha.. ehe. nu ska jag säga godnatt och sova, godnatt nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela