.

work it out

Publicerad 2009-04-29 00:31:10 i Allmänt,

internet funkar igen, känns som ja har lite mer kontakt med övriga världen nu igen haha. idag har brudsen vart här och tagit det lungt, så jävla skönt att umgås med dom! felicia ville vara lite gangster och röka ut genom fönstret så där satt vi, alla tre på rad och rökte genom fönstret. kanske itne så big deal, men det måste sett jävligt kul  ut. haha.  imorgon så ska jag kanske träffa sophie eller så funtar jag på att ta lite, fast kanske man ska spara det till valborg dårå. nu ska jag nog försöka sova lite så jag orkar med skolan imorgon, känner på mig att det kommer bli en jobbig dag imorgon.. har möte med rektorn så (IGEN, fyfan vad jobbbiiigt) funderar på att fråga om camilla joinar så ja slipper gå själv, haha. men jo, nu sova. puss

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela