.

we both know that i'm not that strong

Publicerad 2009-04-02 14:27:12 i Allmänt,

tandläkarn idag dåå.. blev tvingad. höhö, det gick nog mest bra jag hade finfina tänder sa han. men dom nojsade om tandställning som vanligt, dröm och glöm säger jag bara! for till skolan efter det, hade två vanliga timmar och sen skulle vi söka till skolor. hade ingen aning om vad jag skulle söka till så jag sökte till sos, hotell och restaurang och bilmeck :) blir nog bra det, tror inte jag kommer in på en enda av skolorna men ändå.
 
nu borde jag öva på svenska provet som jag har imorgon, men jag håller på att ladda ner en film så det blir antagligen att se på den istället. ska gå dricka en såndärn energidricka (som jag fortfarande inte vet vad heter), kan behöva lite energi nu eftersom jag inte ätit något idag. hehe, puss

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela