.

vad jag bryr mig om nu

Publicerad 2009-04-16 13:10:10 i Allmänt,

är att se din blick så sårad
när alla löften klingar falskt
nästa gång du lovar någon allt
Vad jag bryr mig om nu
i dina armar om mig
även om jag vet att jag måste glömma dig

vad jag bryr mig om är att se som i slowmotion
när du går sönder inuti
så som jag gjorde nyss

hallådär, sitter här och borde äta frukost och klä på mig, klockan är liksom fem över två. idag så skulle jag gått till skolan egentligen men jag glömde bort det. det var ju inte så att jag inte var vaken heller, att jag försov mig eller något, nejnej jag vaknade redan tjugo i åtta för att macke messa och väckte mig. haha, sen så satt jag och funderade och gjorde lite saker och sen gick jag och la mig igen. men jag tänkte typ att det var lördag? jag vet inte jag. igår var jag och brudarna ut och åkte bil, jävlar vad kul vi hade. haha, stackars oscar som måste lyssna på oss bara. nu röka, sen frukost och sen se vad som händer! puss

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela