.

puss på julle

Publicerad 2009-04-03 14:18:39 i Allmänt,

kom just hem från skolan, dagen har varit helt okej. julle var lite extra snäll mot mig, var inte alls lika tuktad som vanligt, haha! svenska provet har jag faktist ingen aning om hur gick, jag svarade på det mesta men jag har ingen aning om jag svarade rätt. hkn var också kul, fast maten var väl sådär.. gjorde nån flygande eller flytande (?) jakob och nåt påskgrej som smaka kvark till efterätt. känns lite ensamt att vara ensam hemma, höhö. kom hit och umgås någon? nää, men det är väl bara att börja vänja sig om jag ändå ska flytta hem ifrån i sommar.

det där med att bara ta det lungt ikväll sket sig ju ganska hårt, kom på att jag är bjuden på inflyttningsfest till en av mina bästa kompisar! haha, ska säkert bli kul. före det ska jag och äta med min faster och inger, var ett tag sen jag träffade dom så det blir nog prima. nu ska jag gå sätta mig i solen och kedjeröka. puss

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela