.

lördag

Publicerad 2009-04-11 16:47:51 i Allmänt,

idag har jag varit på fika till min faster med massa människor som jag typ aldrig träffar men tydligen är släkt med eller något liknande, det var väl helt okej.. goda bullar iallafall. sen kom jag hem, har läst två veckorevyn som jag tydligen hade fått. jag borde inte läsa sånt, för jag blir så jävla shoppingsugen! tur då iaf att jag antagligen far till stockholm och shoppar nästa helg.

jävlar vad fräsch jag känner mig nu iaf, har duschat, rakat benen riktigt ordentligt, peelat hela kroppen med peeling från bodyshop med cocos lukt, haft: hårinpackning, ansiktsmask, fotbad, fixat naglarna och smörjt in hela kroppen med body butter. så jävla skönt aoch känns bra nu när det är fint väder och snart sommar. haha.

ikväll funderar linn och jag på att sätta oss ute någonstans och ta en öl eller två (för min del antagligen flera -.-) och förhoppningsvis joinar någon annan också. heheee, puss

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela