.

i just can't take your tears

Publicerad 2009-04-10 12:23:21 i Allmänt,

igår var en dålig dag som blev till en bra, haha. eller alltså, dagen var jävligt dålig fick veta att jag kan bli avstängd från skolan för helt löjliga saker och sånt. sen blev kvällen jävligt kul, var hos aida och sen drog jag mats oscar och luca hem till oscar och luca och chillade, kom hem runt åtta imorse för ja råkade somna där.

annars så ska jag väl till mamma över helgen, var ett tag sen så ska bli ganska nice. hon skulle laga en sallad till middag, fan vad gott, älskar hennes sallader. sen senare ikväll blir det väl lite fest också skulle jag tro, skulle vara nice att sitta ute för det är så jävla fint väder. nu ska jag gå och städa mitt rum och sedan duscha, puss

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela