.

hanna

Publicerad 2009-04-14 23:16:03 i Allmänt,

ja, sviken kan man känna sig, ännu en gång
men som vanligt är det ju så att man finns där för alla och får ingenting tillbaka.
får väl hoppas att det blir bra nu, vet inte man vad man gör annars..
av den som man bryr sig om mest, blir man tagen helt förgivet som om man alltid skulle finnas där
vilket jag vet att jag alltid kommer göra, men kanske inte på samma sätt.
när man behöver nån som mest, blir man som mest sviken känns det som.

men det är ditt val, du kommer alltid först för mig, alltid.
du blir arg/besviken när jag dricker och saker.
men, en sak vad annars skulle jag göra?
jag har kul då, dom andra gör samma sak.
när du ändå inte har tid?
men jag älskar dig ändå, du är min bästa vän, min jävla syster.
men jag pallar inte hur mycket som helst.


konstigt inlägg, men ni får ta det.
endast några förstår.

hanna

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2009-04-17 21:00:15

hej, gullunge, jag saknar dig. vi måste fika någon dag, vad sägs om nästa vecka?

Postat av: hanna

Publicerad 2009-04-18 15:21:01

menar inte dig sen elin eller kanske lite också. men jo, saknar dg med. säg till när du har tid, :) puss <3

Postat av: elin

Publicerad 2009-04-18 16:43:26

nä, jag förstod det också, men ändå:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela