.

fröken svår

Publicerad 2009-04-02 09:37:28 i Allmänt,

du kanske sa nånting som ingen alls förstod
och som du ångrade men som du ändå sa
du kanske gick ett steg för långt för dom försoffade
så att dom inte såg att det var bra

du ville visa att du fanns och att du levde
och att inte allt var lika dött som dom

du ville bara göra gott och ändå fick du namnet fröken svår

hallå, sitter här och borde väl gå till skolan om ett tag, har försovit mig.. jag som skulle sluta med sånt. men skönt att sova var det iallafall,! idag.. hm, vet inte vad som händer. ska väl höra runt lite, sen får jag väl antagligen besök inatt. hehe. nu ringde pappa och sa att jag tydligen skulle till tandläkaren nu, men ni att jag tror jag avstår! aldrig i livet att jag går  dit nu heller. fy vad jag hatar sånt, haha. men ja, puss

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela