.

?

Publicerad 2009-04-13 11:37:29 i Allmänt,

vad fan hände igår egentligen? mja, en sak vet jag iallafall. ALKHOL hände, groggar och whisky hände. igår var en riktig jävla karatefylla säger jag nog. kommer ihåg att jag var hos mig först med alle och nea och sen till alle och dit kom det lite folk. mer kan jag bara inte komma ihåg. sen är det ju det här med alla pinsamma skickade mess som jag hade på min telefon. och tur som fan bara att det är en person som har svarat på nåt konstigt mess ja skickat, och mindre tur är det ju att det råkade vara min bror. hm. så om jag har messat något sjukt till någon eller någon träffade mig eller nåt, så förlåt JAG VAR FULL. lite pinsamt är det nog men det är väl bara att leva med det, kom hem halv fem inatt och nu är klockan halv ett. varför är jag vaken nu?? nu ska jag försöka hitta mina cigaretter som jag antagligen glömde hos alle och som antagligen är slut nu, så nu måste jag ringa said och få cig av han. haha, puss!

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela