.

i want you to need me

Publicerad 2009-10-05 16:11:02 i Allmänt,

tjuhu, igår for jag och simon till peter och kollade på film. tvingade dom se på p.s i love you, hehehe. men med en simon som sitter och petar på en och kommenterar filmen hela tiden så var det inte samma sak som när jag såg den med felicia, haha! jaujau, sen skjutsade simon hem mig. han satt och sjöng hanna i olika musikstilar hela vägen, håhå! man blir ju lite slut ;) njäemen ja, idag har jag inte gjort så mycket. var till pappa efter lite mera grejer och sen for jag hem och duschade, rakade benen, hade hårinpackning och fixade och trixade lite. så nu känner jag mig fräsch som en nyponros som felicia brukar säga. nånå, nu ska jag gå laga mackaroner till middag och sen träffa karin! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela